środa, 29 lutego 2012

zakupowe szaleństwo ;)

Witam was moi drodzy, stęskniłam się za wami. Na swoje usprawiedliwienie mam tylko, że szalałam po sklepach na ostatnich już wyprzedażach. Oczywiście wpadły mi w oko też nowe kolekcje. Może niektórym z was spodobają się zakupione przeze mnie rzeczy więc czym prędzej podążajcie do sklepów może akurat dostaniecie daną rzecz. Oczywiście napiszcie czy wam się podobają :)







Reserved - 179,99 zł

 Reserved - 29,99 zł (po przecenie)

Mohito - 24,99 zł (po przecenie)

H&M - 39,90 zł ( po przecenie)
sukienka New Yorker 69,95zł

Atmosphere - Allegro 46 zł






Stradivarius - 89,90 zł

 płaszcz Stradivarius 99 zł (po przecenie) 
Big Star 69,90 zł (po przecenie z 250 zł)

Big Star 69,90 zł (po przecenie z 240 zł )

second hand 10 zł (H&M)

 second hand 15 zł (New Look) 



I jak wam się podobają kupione przeze mnie rzeczy? Czekam na wasze recenzje. Co do sklepów polecam BIG STARA bo naprawdę mają ogromne przeceny.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz